" /> Tratamente de păr | My Beauty Clinic

A Wordpress Theme created for business owners that that
work in fields of hair, nails, make up and crave to
achive impeccable style for all.
Buy theme
scalp

Tratamente de par

Red hair is hot

Programele de tratament HLCC ofera un sistem complet de regenerarea a parului prin gama proprie de produse de specialitate si echipamentele de ultima generatie.

Părul subțiat, deteriorat și casant vă poate afecta dramatic aspectul și stima de sine. La HLCC®, cu ajutorul tehnologiilor noastre avansate, concepem programe individualizate care abordează cauzele multiple ale căderii părului și care oferă soluții sigure și eficiente.

Abordarea multi-terapeutică adoptată de expertii nostril combină produse, servicii și soluții de îngrijire a părului de cea mai înaltă calitate cu servicii de îngrijire a părului bazate pe lumină de nivel redus, producând rezultate inegalabile.

tratamente laser

Tratamente laser

Red hair is hot

Tratamentul cu laser de nivel redus pentru bărbați și femei reprezintă o soluție nechirugicală fără efecte secundare și o abordare științifică adoptată în tratamentul pentru căderea și subțierea părului și pentru probleme precum uscăciunea și mâncărimea de la nivelul scalpului. Tratamentul cu laser este dovedit din punct de vedere medical ca fiind o soluție sigură și eficientă.

Acesta este un tratament care utilizează un Dispozitiv cu Lumină de Joasa Intensitate (Low Level Light Device) care conține lasere terapeutice, cu lumină blândă, de joasa intensitate. Tratamentul cu laser pentru căderea părului (Laser Hair Loss Treatment) funcționează pe baza aceluiași principiu terapeutic ca și foto-bioterapia. Această tehnologie inovatoare a fost promovată intens în SUA și Marea Britanie. Medicii laudă această nouă tehnologie ca fiind un tratament eficient împotriva căderii părului atunci când este utilizată împtrună cu programele și produsele noastre terapeutice.

Efectele principale ale terapiei cu lumină de mică intensitate (LLLT): creșterea sintezei ATP-ului (adenozin trifosfat) și proteinelor, ceea ce crește funcția osmotică a celulei, îmbunătățește proliferarea celulară și sinteza proteinelor. De asemenea, s-a dovedit clinic că LLLT crește dimensiunea capilarelor de sub foliculul de păr și intensifică circulația sangvină.

factori de crestere

Factori de crestere

Tratamente cu factori de crestere

Un nou tratament cosmetic puternic și alternativă ce înlocuiește medicamentele și transplanturile de păr. Soluția HLCC® Growth Factors pentru păr reprezintă o alternativă cosmetică solidă, nemedicamentoasă pentru tratamentul căderii sau îmbătrânirii părului. HLCC® Factor G6 are o eficiență dovedită de 96% la bărbați și 94% la femei*. Efectul său este posibil prin hrănirea oprului cu cantități mari de factori de creștere de proveniență complet naturală și care există în mod normal în scalpul sănătos. După numai 4 tratamente aplicate în cursul a 4 săptămâni pacienții au observat că au părul mai des, mai bogat și mai închis la culoare. În plus, utilizatorii au mai observat și că firele de păr alb încep să își recapete culoarea naturală, întrucât factorii de creștere (Growth Factors) stimulează foliculii de păr.

Cu peste 500.000 de aplicații clinice și 5 studii publicate în jurnale științifice de dermatologie cu renume internațional, precum „The Journal of Dermatology”* și „The Journal of Investigative Dermatology”, substanța Factor G6 oferă o nouă alternativă pentru persoanele care se confruntă cu căderea și îmbătrânirea părului. Această alternativă nemedicamentoasă este aplicată topic și nu produce numeroasele efecte negative asociate uneori tratamentelor medicamentoase, cu substanșe chimice sau cu administrare orală.

Acest produs nou este unul revoluționar, conceput să vă ducă părul la următorul nivel! Acest produs este ideal dacă sunteți abia la început sau dacă urmați un program recomandat de doctorul dumneavoastră sau de un salon și dacă aveți nevoie de un ajutor în plus – nici un alt produs de pe piață nu vă va oferi astfel de rezultate!

Aceste produse nu sunt concepute ca produse medicamentoase pentru diagnosticarea, tratarea, vindecarea sau prevenirea nici unei boli sau afecțiuni.

Elegant curls

Red hair is hot

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Proin et magna a purus iaculis efficitur eget non sem. Fusce imperdiet risus et ante lobortis, mollis venenatis neque sodales. Sed pulvinar ligula eu scelerisque molestie. Proin ultricies tellus vel gravida tempus. Ut eleifend posuere ligula. Phasellus egestas sem non nisi ultricies pulvinar et non lorem. Duis non massa pulvinar, efficitur augue id, varius libero. Fusce est nunc, mollis a sem ut, ornare placerat dolor. Curabitur consectetur porttitor lorem in laoreet. Nam efficitur nulla laoreet, ultrices sem nec, lacinia nunc.

Strait hair seduction